ΣΠΟΤ (πατήστε για να το ακούσετε)
Δευτέρα 21 Οκτωβρίου 2024
Παρασκευή 11 Οκτωβρίου 2024
Συνάντηση Συλλόγου Εργαζομένων Γ.Ν.-Κ.Υ. Ιεράπετρας με την Π.Ο.Ε.ΔΗ.Ν 10.10.2024
Χθες 10/10/24 επισκέφτηκε το Νοσοκομείο μας ο Πρόεδρος της Π.Ο.Ε.ΔΗ.Ν κος Γιαννακός Μιχάλης καθώς και οι κ. Θεοδοσάκης Κυριάκος και κ. Κοκοβάκης Γρηγόριος.
Στη συνάντηση παρευρέθηκαν εκτός απ τα μέλη του Συλλόγου εργαζομένων, ο Αν. Διοικητής του Γ.Ν-Κ.Υ. Ιεράπετρας κος Πετράκης Ιωάννης, η Διευθύντρια της Νοσηλευτικής Υπηρεσίας κα Λαμπράκη Μαρία, ο Διοικητικός Διευθυντής κος Περουλάκης Νικολάος, η Προϊσταμένη των Οικονομικών Υπηρεσιών κα Κονταξάκη Καλλιόπη, καθώς και εργαζόμενοι του Νοσοκομείου Ιεράπετρας.
Στην δίωρη κουβέντα που ακολούθησε συζητήθηκαν διάφορα θέματα και αναφέραμε τα προβλήματα και τις ελλείψεις του Νοσοκομείου μας, τόσο σε Ιατρικό, Νοσηλευτικό και λοιπό προσωπικό με κάθε αριθμητική λεπτομέρεια, ώστε να μεταφερθούν προς το Υπουργείο. Στη συνέχεια τέθηκαν διάφορες ερωτήσεις από τους παρευρισκόμενους για διάφορα θέματα όπως νομικά, ασφαλιστικά, συνταξιοδοτικά κτλ.
Τέλος συζητήθηκε η επικείμενη Πανελλαδική – Πανυγειονομική απεργία που έχει προγραμματίσει η Π.Ο.Ε.ΔΗ.Ν για την Πέμπτη 17 Οκτωβρίου καθώς και μελλοντικές κινητοποιήσεις.
ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ Η ΑΠΩΛΕΙΑ ΣΥΝΗΘΕΙΑ ΜΑΣ - ΚΟΙΝΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΩΝ, ΕΝΩΣΕΩΝ ΓΙΑΤΡΩΝ, ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΠΦΥ ΕΚΑΒ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΟΙΝΩΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΔΟΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ
Διαδικτυακή σύσκεψη υγειονομικών σωματείων Κρήτης πραγματοποιήθηκε στις 9 Οκτωβρίου, με πρωτοβουλία του Σωματείου Εργαζομένων ΠΑΓΝΗ. Στη σύσκεψη συμμετείχαν μέλη των ΔΣ των σωματείων εργαζομένων του ΠΑΓΝΗ, του Βενιζελείου, των νοσοκομείων Αγίου Νικολάου, Σητείας, Ιεράπετρας ,Νεάπολης Χανίων, του Θεραπευτηρίου Ψυχικών Παθήσεων ,των Ενώσεων Γιατρών ΕΣΥ Λασιθίου, Ηρακλείου, Ρεθύμνου και Χανίων, του Συλλόγου Εργαζομένων ΠΦΥ Κρήτης και του Σωματείου Εργαζομένων ΕΚΑΒ Κρήτης.
Οι εκπρόσωποι των υγειονομικών εξέφρασαν την ανησυχία τους για τα οξυμμένα προβλήματα υποστελέχωσης, υποβάθμισης και επισφαλούς λειτουργίας των δημόσιων δομών υγείας στην περιοχή. Καταγγέλθηκε η προσπάθεια του Υπουργείου και των διοικήσεων να τρομοκρατήσουν και να καταστείλουν τις αντιδράσεις των υγειονομικών, π.χ. με την απαγόρευση της απεργίας του Συλλόγου Εργαζομένων του ΨΝΑ στις 10/10, με το συμφωνητικό εχεμύθειας της 7ης ΥΠΕ και με τη συνοδεία ενόπλων αστυνομικών κατά την επίσκεψη του Υφυπουργού Υγείας στα νοσοκομεία της Κρήτης. Επίσης, εκφράστηκε ανησυχία για την αναμενόμενη επιδείνωση της κατάστασης με την εφαρμογή της ψυχιατρικής μεταρρύθμισης, της μεταρρύθμισης της ΠΦΥ, και την υλοποίηση των κυβερνητικών σχεδίων για συγχωνεύσεις νοσοκομείων και την επέκταση της ιδιωτικοοικονομικής τους λειτουργίας.
Σκοπός της σύσκεψης ήταν να δοθεί συνέχεια στην κοινή μας δράση μετά τα μεγάλα συλλαλητήρια, συγκεντρώσεις στους νομούς μας ,να δώσουμε συνέχεια στις παγκρητιες κινητοποιήσεις μας ,να εκφράσουμε αγωνιστικά τις διεκδικήσεις ,μετά τις επιτυχημένες συναυλίες σε Ηράκλειο και Αγ Νικόλαο που συνδιοργανώσαμε και στηρίχτηκαν από όλο το λαό Να ενισχύσουμε την οργάνωση της κοινής αγωνιστικής δράσης των υγειονομικών και όλου του λαού ενάντια στην πολιτική εμπορευματοποίησης της υγείας. Σε αυτή την κατεύθυνση αποφασίστηκαν τα εξής:
• Κατάθεση κοινού ψηφίσματος των υγειονομικών σωματείων με τα προβλήματα και τα αιτήματά τους στο Περιφερειακό Συμβούλιο στις 24 Οκτωβρίου. Εκπρόσωποι των ΔΣ των σωματείων θα καλέσουν το Περιφερειακό Συμβούλιο να στηρίξει τα αιτήματα των υγειονομικών και την κινητοποίηση στις 6 Νοεμβρίου.
• Συμμετοχή στην πανυγειονομική απεργία στις 17 Οκτωβρίου και οργάνωση κινητοποιήσεων στα νοσοκομεία και τα κέντρα υγείας.
• Οργάνωση μαζικού απογευματινού παγκρήτιου συλλαλητηρίου για την υγεία στις 6 Νοεμβρίου στο Ηράκλειο στις 6 πλ Ελευθερίας στο Ηράκλειο
• Συμμετοχή στην πανεργατική απεργία στις 20 Νοεμβρίου.
• Οργάνωση συσκέψεων με σωματεία εργαζομένων, αγροτικούς συλλόγους, συλλόγους ασθενών, φοιτητικούς συλλόγους, πολιτιστικούς και επιστημονικούς φορείς, συνταξιούχους, καθώς και εργατικά κέντρα.
• Παρεμβάσεις σε δημοτικά συμβούλια και δήμους, ώστε να ζητηθεί η στήριξή τους στο συλλαλητήριο.
• Δημιουργία σύντομου βίντεο ή φωτογραφικού υλικού με μήνυμα για την αξία του αγώνα, της συλλογικής προσπάθειας και των διεκδικήσεων για ένα σύγχρονο, δημόσιο και δωρεάν σύστημα υγείας για όλους, χωρίς άμεσες ή έμμεσες πληρωμές. Το υλικό αυτό θα αποσταλεί, με τη συναίνεση των δημιουργών, στα email των σωματείων ή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για προβολή έως τις 30 Οκτωβρίου, ενόψει της κινητοποίησης της 6ης Νοεμβρίου.
• Κινητοποίηση των σωματείων μας με την παρουσία κυβερνητικού κλιμακίου στις δομές υγείας.
ΟΙ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΛΑΟ
ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΥΓΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΓΑΘΟ
Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2024
Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2024
Αποτελέσματα εκλογών για την ανάδειξη των δύο εκπροσώπων των εργαζομένων στο Υπηρεσιακό Συμβούλιο των νοσοκομείων νομού Λασιθίου
Συγκεντρωτικά αποτελέσματα στο σύνολο των νοσοκομείων:
ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΙ | 463 |
ΨΗΦΙΣΑΝ | 235 |
ΕΓΚΥΡΑ | 225 |
ΛΕΥΚΑ | 6 |
ΑΚΥΡΑ | 4 |
Από τα έγκυρα ψηφοδέλτια έλαβαν:
ΨΗΦΟΙ | |
Προϊστάκη Μαρία του Ελευθερίου | 44 |
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ | 119 |
Ανδρεαδάκη Ειρήνη του Εμμανουήλ | 88 |
Κουτουλάκης Ιωάννης του Δημητρίου | 31 |
Μανισαλής Γεώργιος του Νικολάου | 53 |
Παρασκευάκη Αλεξάνδρα του Θεοφάνη | 32 |
Φανουράκη - Σταυρακάκη Ευφροσύνη του Εμμανουήλ |
62 |
Εκλέγονται :
Πρώτο Αιρετό Μέλος είναι Ανδρεαδάκη Ειρήνη με αναπληρωματικό μέλος Μανισαλής Γεώργιος
Δεύτερο Αιρετό Μέλος είναι Φανουράκη-Σταυρακάκη Ευφροσύνη με αναπληρωματικό μέλος Προϊστάκη Μαρία
Αποτελέσματα ανά νοσοκομείο:
Γ.Ν. ΛΑΣΙΘΙΟΥ (Οργανικές Μονάδες Έδρας Αγ. Νικολάου και Νεάπολης)
ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΙ | 245 |
ΨΗΦΙΣΑΝ | 140 |
ΕΓΚΥΡΑ | 134 |
ΛΕΥΚΑ | 4 |
ΑΚΥΡΑ | 2 |
Από τα οποία έλαβαν
ΨΗΦΟΙ | |
Προϊστάκη Μαρία του Ελευθερίου | 8 |
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ | 117 |
Ανδρεαδάκη Ειρήνη του Εμμανουήλ | 87 |
Κουτουλάκης Ιωάννης του Δημητρίου | 30 |
Μανισαλής Γεώργιος του Νικολάου | 52 |
Παρασκευάκη Αλεξάνδρα του Θεοφάνη | 32 |
Φανουράκη - Σταυρακάκη Ευφροσύνη του Εμμανουήλ |
9 |
Γ.Ν. ΛΑΣΙΘΙΟΥ (Αποκεντρωμένη Οργανική Μονάδα Ιεράπετρας)
ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΙ | 109 |
ΨΗΦΙΣΑΝ | 36 |
ΕΓΚΥΡΑ | 35 |
ΛΕΥΚΑ | 1 |
ΑΚΥΡΑ | 0 |
Από τα οποία έλαβαν:
ΨΗΦΟΙ | |
Προϊστάκη Μαρία του Ελευθερίου | 34 |
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ | 0 |
Ανδρεαδάκη Ειρήνη του Εμμανουήλ | 0 |
Κουτουλάκης Ιωάννης του Δημητρίου | 0 |
Μανισαλής Γεώργιος του Νικολάου | 0 |
Παρασκευάκη Αλεξάνδρα του Θεοφάνη | 0 |
Φανουράκη - Σταυρακάκη Ευφροσύνη του Εμμανουήλ |
1 |
Γ.Ν. ΛΑΣΙΘΙΟΥ (Αποκεντρωμένη Οργανική Μονάδα Σητείας)
ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΙ | 109 |
ΨΗΦΙΣΑΝ | 59 |
ΕΓΚΥΡΑ | 56 |
ΛΕΥΚΑ | 1 |
ΑΚΥΡΑ | 2 |
Από τα οποία έλαβαν:
ΨΗΦΟΙ | |
Προϊστάκη Μαρία του Ελευθερίου | 2 |
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ | 2 |
Ανδρεαδάκη Ειρήνη του Εμμανουήλ | 1 |
Κουτουλάκης Ιωάννης του Δημητρίου | 1 |
Μανισαλής Γεώργιος του Νικολάου | 1 |
Παρασκευάκη Αλεξάνδρα του Θεοφάνη | 0 |
Φανουράκη - Σταυρακάκη Ευφροσύνη του Εμμανουήλ |
52 |
Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου 2024
Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2024
Συμμετοχή στην ΠΑΓΚΡΗΤΙΑ ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ "Μαζί για το ΕΣΥ"
Η Ένωση Γιατρών ΕΣΥ Νομού Ηρακλείου (ΕΓΕΣΥΝΗ), με τη συμμετοχή των Ενώσεων Λασιθίου, Ρεθύμνου και Χανίων διοργανώνει την Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου Συναυλία Διαμαρτυρίας "Μαζί για το ΕΣΥ"!
Την Τετάρτη 25/09 στο χώρο του ΚΤΕΛ και ώρα 5.45μμ, θα διατεθεί λεωφορείο από τους Συλλόγους: «Φίλων του Νοσοκομείου Ιεράπετρας» και «Εργαζομένων του Νοσοκομείου Ιεράπετρας», για την δωρεάν μεταφορά στην συναυλία, η οποία θα ξεκινήσει στις 8μ.μ.
Είσοδος στην συναυλία, δωρεάν.
Δηλώστε συμμετοχή στο τηλ 6931355937
Ακολουθεί η επίσημη ανακοίνωση του "Μαζί για το ΕΣΥ":
Στις 25 Σεπτεμβρίου ενώνουμε τις φωνές μας για να στηρίξουμε το δημόσιο σύστημα υγείας!
🏥 Μια ξεχωριστή βραδιά γεμάτη μουσική και δράση με τη συμμετοχή αγαπημένων καλλιτεχνών για να διαδώσουμε το μήνυμα ότι το ΕΣΥ είναι απαραίτητο για όλους μας.
📅Ημερομηνία: Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου
🕗Ώρα Έναρξης: 8 μ.μ.
📍Τοποθεσία: ΕΛΜΕΠΑ, Ηράκλειο
🎟️Είσοδος Δωρεάν
Παρακολουθήστε το βίντεο και ελάτε να γίνουμε όλοι μέρος αυτής της κίνησης!
Η σελίδα του Event
Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2024
Κοινή ανακοίνωση σωματείων εργαζομένων νοσοκομείων, ΠΦΥ, ΕΚΑΒ και Ενώσεων Γιατρών ΕΣΥ Κρήτης
Ανακοίνωση για την παγκρήτια σύσκεψη σωματείων υγείας που έγινε την Τετάρτη 4/9/24 στο ΠΑΓΝΗ
Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2024
Η υποστελέχωση και υπολειτουργία του Νοσοκομείου Ιεράπετρας
· Αναισθησιολόγος 22 μέρες το μήνα
· Ακτινολόγος 23 μέρες το μήνα
· Παθολόγος 22 μέρες το μήνα
· Πνευμονολόγος 22 μέρες το μήνα
· Παιδίατρος 14 μέρες το μήνα (Λόγω αναρρωτικής άδειας 1 Ιατρού)
· Καρδιολόγος 13 μέρες το μήνα
· Χειρουργός 10 μέρες το μήνα
· Γυναικολόγος 18 μέρες το μήνα
· Ορθοπεδικός 15 μέρες το μήνα
· Οφθαλμίατρος 16 μέρες το μήνα
· Ω.Ρ.Λ 22 μέρες το μήνα
· Οδοντίατρος 22 μέρες το μήνα
· Ουρολόγος 15 μέρες το μήνα
Και φυσικά θα πρέπει να τονίσουμε πως η συν - εφημέρευση του χειρουργικού τομέα με το Νοσοκομείο του Αγίου Νικολάου είναι μία προσωρινή και όχι μόνιμη λύση, προς εξυπηρέτηση των ασθενών.
Αναλυτικά όμως στο Νοσοκομείο μας υπάρχουν 37 θέσεις Ιατρών, εκ των οποίων Υπηρετούν 21, ενώ υπολείπονται 16. Δηλαδή μιλάμε για 56.7% πληρότητα … και υπολείπεται το 43,3%!
Αποτέλεσμα των ελλείψεων αυτών είναι πρέπει να διακομιστεί ο ασθενής σε πλησιέστερο νοσοκομείο (σε ελάχιστες περιπτώσεις πλέον ακόμα και σε άλλο νομό) προκειμένου να υπάρχουν η αντίστοιχη ειδικότητα για το πρόβλημα που αντιμετωπίζει. Αυτό μπορεί να αποβεί μοιραίο σε κάποιο εξαιρετικά επείγον περιστατικό… λόγο της απόστασης και του κακού οδικού δικτύου.
Τεράστιες ελλείψεις και στη Νοσηλευτική Υπηρεσία, καθώς όλα τα τμήματα δουλεύουν με προσωπικό ασφαλείας. Χαρακτηριστικότερο παράδειγμα άξιο αναφοράς είναι το τμήμα του Χειρουργείου που λειτουργεί με το 1/3 του προσωπικού που χρειάζεται.
Φυσικά οι ελλείψεις δε σταματάνε εδώ… Τεράστια κενά υπάρχουν και στη διοικητική υπηρεσία, όπου πολλά γραφεία λειτουργούν με ένα άτομο το οποίο φυσικά δεν έχει ούτε τη δυνατότητα να αρρωστήσει. Το ίδιο φυσικά συμβαίνει σε παραϊατρικό, Τεχνική υπηρεσία αλλά και σε προσωπικό καθαριότητας καθώς και στις λοιπές υποστηρικτικές υπηρεσίες. Όσον αφορά το φύλαξη του νοσοκομείου.. απλά δεν υπάρχει.
Όλες αυτές οι ελλείψεις καθώς και η περίοδος του covid έχουν οδηγήσει στο να μην μπορούν να δοθούν οι νόμιμες άδειες στο προσωπικό με αποτέλεσμα την συσσώρευση τους , ενώ πολλοί συνάδελφοι έχουν οφειλόμενες άδειες από το 2018!!
Ως εργαζόμενοι συνεχίζουμε να διεκδικούμε :
• Αύξηση του προϋπολογισμού του Νοσοκομείου μας.
• Τροποποίηση του Οργανισμού με αναδιάρθρωση και αύξηση κλινών
• Αυτοδιοίκητο με κρατικό προϋπολογισμό
• Πλήρη στελέχωση με μόνιμο προσωπικό στα Δημόσια Νοσοκομεία
• Όχι στα μπαλώματα με μετακινήσεις (μεταξύ τμημάτων και μονάδων υγείας), και με προσλήψεις συμβασιούχων, ιδιωτών γιατρών με μπλοκάκι κοκ.
• Βελτίωση των μισθολογικών και εργασιακών συνθηκών των εργαζομένων στο ΕΣΥ, αυξήσεις και επαναφορά της αυτοτελούς φορολόγησης εφημεριών και πρόσθετων αμοιβών, επαναφορά 13 ου και 14ου μισθού.
• Μονιμοποίηση όλων των εργαζόμενων. Καμιά απόλυση συμβασιούχων στην υγεία.
Δικαιούμαστε Δημόσια Δωρεάν Υγεία για εμάς και τα παιδιά μας.
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ



_page-0001.jpg)

