Σάββατο 1 Ιουνίου 2024

Ευχαριστήριο του εκπροσωπου εργαζομένων των διασυνδεόμενων Νοσοκομείων Λασιθίου

Θα ήθελα να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου για την τιμή που μου κάνατε να με εκλέξετε στο διοικητικό συμβούλιο των διασυνδεδεμένων νοσοκομείων του Λασιθίου.

Η εμπιστοσύνη και η υποστήριξη που έλαβα με συγκινούν και με γεμίζουν ευθύνη. Είναι τιμή μου να υπηρετώ στο πλευρό όλων σας και να συμβάλλω στη βελτίωση των υπηρεσιών και της λειτουργίας των νοσοκομείων μας. 
Αντιλαμβάνομαι πλήρως την σημασία του ρόλου που αναλαμβάνω και δεσμεύομαι να εργαστώ με αφοσίωση, διαφάνεια, συνεργασία και διάθεση προσφοράς για το καλό των συναδέλφων και των ασθενών.

Είμαι σίγουρος ότι με την κοινή μας προσπάθεια θα πετύχουμε καλύτερες εργασιακές συνθήκες . Ευχαριστώ θερμά για την εμπιστοσύνη και ανυπομονώ να ξεκινήσουμε αυτή τη νέα πορεία μαζί. Σας διαβεβαιώνω ότι θα είμαι δίπλα σε όλους σας για κάθε δίκαιο αίτημα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου