Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2025
Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2025
Συνάντηση του Συλλόγου Εργαζομένων με την Βουλευτή κα. Σπυριδάκη Κατερίνα 14/2/2025
Σήμερα 14 Φεβρουαρίου 2025 η Βουλευτής Λασιθίου του ΠΑΣΟΚ κα.
Σπυριδάκη Κατερίνα, πραγματοποίησε για άλλη μια φορά επίσκεψη στο Νοσοκομείο της Ιεράπετρας, προκειμένου να ενημερωθεί και να μάθει αν έχει αλλάξει κάτι από την τελευταία της επίσκεψη.
Την κα. Σπυριδάκη υποδέχτηκε ο Σύλλογος Εργαζομένων του Νοσοκομείου. Ακολουθήσε συζήτηση όπου έγινε αναλυτική ενημέρωση για όλα τα προβλήματα που συνεχίζει να αντιμετωπίζει το προσωπικό του νοσοκομείου, τις ελλείψεις και την αβεβαιότητα για το μέλλον, εν όψη των επικείμενων αλλαγών στον ευρύτερο τομέα της υγείας.
Η συζήτηση διήρκησε αρκετή ώρα και εκφράσαμε για άλλη μια φορά την πλήρη απογοήτευσή μας για την συνεχή απαξίωση του Νοσοκομείου μας και της σημαντικής προσφοράς του στον τόπο και την ευρύτερη περιοχή του Νομού και κρούσαμε τον κώδωνα του κινδύνου για άλλη μια φορά στην περίπτωση που συνεχιστεί η υποβάθμιση και αποδυνάμωση του.
Θα θέλαμε να την ευχαριστήσουμε για το ενδιαφέρον της που παραμένει έντονο και αμείωτο.
Σύλλογος Εργαζομένων Νοσοκομείου Ιεράπετρας
Κοπη Πρωτοχρονιάτικης Πιτας στο Γ. Ν. - Κ. Υ. ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ για το 2024
Χθες 13/2/2024 έγινε η Κοπής της Πρωτοχρονιάτικης πίτας του Νοσοκομείου Ιεράπετρας. Παρευρέθηκαν ο εκπρόσωπος της Μητρόπολης, ο Πάτερ της ενορίας του Τιμίου Σταυρού, οι αντιδήμαρχοι Ιεράπετρας κος Χατζάκης, κος Τζώρτζης, κα Περακάκη, κα Αχλάτη και ο Πρόεδρος και μέλη του συλλόγου φίλων του Νοσοκομείου.
Ο Διοικητής της 7ης ΥΠΕ κος Παπαβασιλείου Νεκτάριος δυστυχώς λόγω υποχρεώσεων δεν μπόρεσε να παρευρεθεί και μας έστειλε το παρακάτω μήνυμα:
"Αξιότιμε Πρόεδρε,
Κυρίες – Κύριοι,
Με χαρά έλαβα την Πρόσκλησή σας, σε ότι αφορά την κοπή της Βασιλόπιτας για τη Νέα Χρονιά.
Λόγοι σημαντικοί και υποχρεώσεις που δεν μπορούν να αναβληθούν, δυστυχώς, δε μου
επιτρέπουν να βρίσκομαι κοντά σας.
Θερμά συγχαρητήρια αξίζουν σε Όλους Εσάς, γιατί η αλήθεια είναι, πως οι ευχές για ένα ευτυχές
Νέο Έτος με Υγεία, θα ήταν μόνο λόγια αν δεν ήσασταν όλοι Εσείς, οι λειτουργοί της Δημόσιας
Υγείας.
Από καρδιάς, κάθε Καλό στην Καθεμία και τον Καθένα σας.
Με ευχαριστίες καρδιάς,
Νεκτάριος Παπαβασιλείου
Διοικητής 7ης Υγειονομικής Περιφέρειας Κρήτης"
Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2025
Αποκριάτικο Πάρτυ για μικρούς και μεγάλους!!
που θα διεξαχθεί στις 22/2 στο Κοράλλι
• Live: με το συγκρότημα LA Banda
• DJ: Νεκτάριος Παπαδάκης
• Ανιματέρ: Μυτιληναίου Γεωργία
Ώρα Έναρξης 19:30
Είσοδος 25€ (περιλαμβάνεται φαγητό και ποτό)
Παιδικό μενού 15€ (έως 10 ετών)
Κοράλλι Τηλ. Κρατήσεων 2842061512
Προπώληση εισιτηρίων από τα μέλη του Συλλόγου Εργαζομένων Νοσ. Ιεράπετρας ή στα τηλέφωνα 6973665998, 6944797891
Σας ευχαριστούμε
Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2025
Ενημέρωση για την υπολειτουργία του Νοσοκομείου Ιεράπετρας
Για το Φεβρουάριο στο νοσοκομείο Ιεράπετρας δε θα εφημερεύει:
· Ακτινολόγος 21 μέρες το μήνα
· Παθολόγος 21 μέρες το μήνα
· Πνευμονολόγος 21 μέρες το μήνα
· Παιδίατρος 13 μέρες το μήνα
· Καρδιολόγος 12 μέρες το μήνα
· Χειρουργός 6 μέρες το μήνα
· Γυναικολόγος 16 μέρες το μήνα
· Ορθοπεδικός 13 μέρες το μήνα
· Οφθαλμίατρος 13 μέρες το μήνα
· Ω.Ρ.Λ. 20 μέρες το μήνα
· Οδοντίατρος 20 μέρες το μήνα
· Ουρολόγος 13 μέρες το μήνα
Να θυμίσουμε πως στο Νοσοκομείο μας υπάρχουν 37 θέσεις Ιατρών, εκ των οποίων Υπηρετούν 21, ενώ υπολείπονται 16. Δηλαδή μιλάμε για 56.7% πληρότητα … ενώ υπολείπεται το 43,3%!
Ως εργαζόμενοι συνεχίζουμε να διεκδικούμε :
• Αύξηση του προϋπολογισμού του Νοσοκομείου μας.
• Τροποποίηση του Οργανισμού με αναδιάρθρωση και αύξηση κλινών
• Αυτοδιοίκητο
• Πλήρη στελέχωση με μόνιμο προσωπικό στα Δημόσια Νοσοκομεία
• Όχι στα μπαλώματα με μετακινήσεις (μεταξύ τμημάτων και μονάδων υγείας), και με προσλήψεις συμβασιούχων, ιδιωτών γιατρών με μπλοκάκι κοκ.
• Βελτίωση των μισθολογικών και εργασιακών συνθηκών των εργαζομένων στο ΕΣΥ, αυξήσεις και επαναφορά της αυτοτελούς φορολόγησης εφημεριών και πρόσθετων αμοιβών, επαναφορά 13 ου και 14ου μισθού.
• Μονιμοποίηση όλων των εργαζόμενων. Καμιά απόλυση συμβασιούχων στην υγεία.
Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2025
Πρόσκληση για κοπή της Βασιλόπιτας
Ο Σύλλογος Εργαζομένων Γ.Ν. – Κ.Υ. Ιεράπετρας σας
προσκαλεί στην κοπή της βασιλόπιτας η οποία θα
πραγματοποιηθεί στο νοσοκομείο μας την Πέμπτη
13/2/2025 και ώρα 13:00.
ΕΚ ΤΟΥ Δ.Σ.
Τετάρτη 1 Ιανουαρίου 2025
Ο Σύλλογος Εργαζομένων Νοσ. Ιεράπετρας σας εύχετε Χρόνια Πολλά με υγεία και ένα ευτυχισμένο 2025
Κυριακή 29 Δεκεμβρίου 2024
ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΕΡΓΟ ΘΕΑΤΕΣ…
Το πρωί του Σάββατου 28/12/24 προσκομίστηκε
στο νοσοκομείο της Ιεράπετρας ασθενής με έντονο κοιλιακό άλγος. Μετά τον
απαραίτητο Ιατρικό έλεγχο, κρίθηκε αναγκαίο ότι πρέπει να υποβληθεί σε
χειρουργική επέμβαση, αλλά το Σάββατο 28/12/24 δεν εφημέρευε ΟΥΤΕ Χειρουργός,
ΟΥΤΕ Αναισθησιολόγος, ΟΥΤΕ Ακτινολόγος. Ο ασθενής έπρεπε αναγκαστικά
να διακομιστεί στο Ηράκλειο, (μιας και ούτε στο κοντινότερο Νοσοκομείο του Αγίου
Νικόλαου εφημέρευε Αναισθησιολόγος), άλλα λόγω της μεγάλης απόστασης και της
επείγουσας κατάστασης, το περιστατικό χειρουργήθηκε εν τέλει στο Νοσοκομείο της
Ιεράπετρας βάζοντας πλάτη για ακόμα μια φόρα το Ιατρικό και Νοσηλευτικό
προσωπικό, το οποίο κλήθηκε εκτός υπηρεσίας. Να αναφέρουμε επίσης ότι δύναμη
του Νοσηλευτικού προσωπικού του Χειρουργείου τις απογευματινές και νυχτερινές
βάρδιες καθώς και τα Σαββατοκύριακα είναι ελλιπής, με αποτέλεσμα να χρειάζεται
να έρχεται εκτός υπηρεσίας αν υπάρξει κάποιο επείγον περιστατικό.
Να τονίσουμε ότι η παραπάνω
κατάσταση είναι αρκετά συνήθης... άσχετα το πόσες φορές έχει δει το φώς της
δημοσιότητας.
Τα προβλήματα των Νοσοκομείων του
νομού Λασιθίου είναι κοινά και το Υπουργείο θα πρέπει να δώσει πραγματικές
λύσεις!
Ως πότε η υγεία των πολιτών και η
ζωή των ασθενών του Νομού Λασιθίου θα στηρίζεται στο φιλότιμο και τον
εθελοντισμό του Ιατρικό-Νοσηλευτικού προσωπικού;;;
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

































