Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2012

ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ

Θα ήθελα να ενημερώσω το Δ.Σ του Συλλόγου των εργαζομένων καθώς και το προσωπικό του Νοσοκομείου μας, ότι από σημέρα 30/10/2012 παύω να ασκώ τα καθήκοντα του Αντιπροέδρου του συλλόγου ως ιδιότητα καθώς και ως μέλος του επταμελούς.

Οφείλοντας να είμαι ειλικρινής προς τους συναδέλφους μου και κυρίως με το εαυτό μου έχω να αναφέρω το εξής:

“Σε μια σκηνή που παίζεται το θέατρο του παραλόγου, αν παίξεις... το μόνο που μπορεί να σου συμβεί είναι να παραλογιστείς!” Βλέποντας λοιπόν ότι δεν είμαι καλός ηθοποιός και ούτε μου αρέσει να παραλογίζομαι, οφείλω να σέβαστω τον εαυτό μου και τους συναδέλφους μου υποβάλοντας την παραίτηση μου.
Θέλω επίσης να ευχαριστήσω τα υπόλοιπα μέλη του συλλόγου για την άψογη συνεργασία τους όλο αυτό το διάστημα.

Για οποιαδήποτε βοήθεια μπορώ να προσφέρω στο νοσοκομείο μας ως απλός εργαζόμενος θα είμαι παρόν.



Φασουλάς Ιωάννης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου